Спрей для носа с коллоидным серебром под СТМ

Спрей з колоїдним сріблом

  • Косметичний спрей для гігієни носової порожнини сприяє зменшенню запалень слизової оболонки та її відновленню.
  • Комплексна дія засобу зумовлена дією його компонентів.
  • Колоїдне срібло проявляє антимікробну дію, має широкий спектр антибактеріальної, противірусної та протигрибкової активності.
  • Морська сіль сприяє очищенню слизової оболонки носа від назального секрету.
  • Екстракт алое проявляє протизапальну, бактерицидну та біостимулюючу дію.
  • Д-пантенол сприяє відновленню ушкодженої слизової оболонки носа.
Колоїдний розчин срібла 45-55 ppm
Екстракт алое
Натрію хлорид (або сіль морська)
Д-пантенол

Засіб закапують — 1 краплю в один носовий прохід при відсутності побічних явищ дозволяється до застосування (1 натискання — 1 крапля).

Дорослим 1–2 вприскування (по 1–2 краплі) у кожний носовий хід на слизову оболонку носу 1-3 рази на добу.

Тривалість застосування не більше 10 днів.

Для місцевого застосування.

Індивідуальна чутливість до окремих компонентів, діти до 3 років.

Флакон з розпилювачем 10 мл и 30 мл

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Чому ми?