Сироп плюща під ВТМ
Сироп плюща

Сироп плюща

  • Сироп з екстрактом плюща – популярний продукт в категорії. Ідеально для старту!
  • Екстракт плюща має пом’якшувальну, м’які відхаркувальні властивості.
  • Сприяє нормалізації стану верхніх дихальних шляхів.
  • Не містить цукру.
Сухого екстракту листя плюща (Hedera helix L.) (5-7,5: 1).7 мг

 

Сироп приймати 3 рази на добу:

  • дорослі і діти у віці від 10 років – по 1-1½ чайної ложки (5-7,5 мл)
  • діти у віці від 6 до 10 років – по 1 чайній ложці (5 мл)
  • дітям у віці від 2 до 6 років перед вживанням ½ чайної ложки (2,5 мл) сиропу розвести в 2 десертних ложках теплої кип’яченої води (20 мл).

Вік до 2 років, вагітність і період лактації, гастрит, виразкова хвороба шлунка.

Індивідуальна підвищена чутливість до компонентів продукту.

Не слід використовувати в якості заміни повноцінного раціону харчування.

Не перевищувати рекомендовану добову дозу.

Сироп 100 або 200 мл у флаконі з мірним ковпачком

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Чому ми?