Сироп первоцвета под СТМ

Сироп первоцвіту

  • Дієтична добавка до раціону харчування для нормалізації функціонування бронхолегеневої системи при сезонних застудних захворюваннях
  • Дітям з 3-х років

Квітки первоцвіту – 10%

Дорослим по 1-3 чайних (або мірних) ложки за 30 хвилин до вживання їжі.

Дітям з 3 років – по ½ чайної ложки двічі на день за 30 хвилин до вживання їжі.

Дітям з 7 років – по 1 чайній ложці двічі на день за 30 хвилин до вживання їжі.

Курс – 25 днів.

Дітям вживати під наглядом лікаря.

Недотримання рекомендацій щодо способу вживання може призвести до негативних наслідків для здоров’я дитини.

Продукт призначений тільки для перорального застосування.

Містить цукор, що слід враховувати хворим на діабет.

Індивідуальна чутливість до окремих компонентів, діти до 3 років, вагітні, жінки, що годують немовля.

Флакон 100 мл

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Чому ми?