Средство для носа синус под СТМ

Рослинний комплекс для порожнини носа «Синус»

  • Дієтична добавка для нормалізації стану та функціонування респіраторного тракту, зокрема носової порожнини і придаткових пазух носа.
  • Біологічно активні сполуки у складі компонентів засобу проявляють протизапальну, секретолітичну, а також антибактеріальну і противірусну активність, сприяють зміцненню імунітету і підвищенню опірності організму до інфекцій.
Екстракт трави щавлю
Екстракт трави вербени
Екстракт квітів бузини
Екстракт квітів первоцвіту з чашечками
Екстракт трави шавлії
Вітамін С (аскорбінова кислота)

Вживати дорослим і дітям старше 12 років по 1 капсулі після прийому їжі 3 рази на день, запивати достатньою кількістю води.

Тривалість прийому – до 14 днів.

Індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту.

Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.

Вік до 12 років, вагітність та період лактації; гастрити, виразкова хвороба шлунку та дванадцятипалої кишки.

Капсули №20 у блістерах.

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Чому ми?