Просування ВТМ

Маркетингова стратегія

Нвчання персоналу

Юридичний супровід

asd
Стратегія просування ВТМ в аптечній мережі

Як забезпечити продажі Власної Торгової Марки в аптеці?

  • Ми створюємо ВТМ «під ключ» – не тільки розробляємо і виробляємо, а й просуваємо ВТМ у Вашій аптечної мережі
  • Розробимо стратегію забезпечення продажів ВТМ в аптеці, в тому числі:
  1. систему мотивації персоналу
  2. акційні програми
  3. рекламні матеріали для клієнтів
  4. схему мерчандайзингу в торговому залі
  5. програму навчання провізорів
  • Розробимо план розвитку портфеля ВТМ – наші клієнти продають до 3-4 продуктів ВТМ в одній категорії
asd
Навчання персоналу

Ми навчимо Ваш персонал успішно продавати СТМ

Навчання – наріжний камінь просування СТМ в аптечному роздробі. Ваші клієнти нічого не знають про новонародженого продукт, і впевнена, грамотна і ненав’язлива рекомендація провізора допоможе покупцеві вибрати Вашу СТМ

  • Підготуємо навчальні матеріали для провізорів: презентації, відео, тести для контролю знань.
  • Проведемо онлайн і оффлайн тренінги, після який провізор знатиме:
  1. що таке ВТМ
  2. склад,режим прийому засобу
  3. дію компонентів ВТМ
  4. чим відрізняється від конкурентів
  5. кому і як рекомендувати ВТМ
  6. відповіді на заперечення покупців
Юридичний супровід
  • Проведемо пошук для обраного Вами назви для виключення подібності з наявними зареєстрованими торговими марками, що запобіжить ризик порушення інтелектуальних прав третіх осіб
  • Зареєструємо Вашу ТМ або дизайн для захисту від неправомірного використання

Найбільш часті питання і відповіді

Які гарантії, що ВТМ буде продаватися?

За час роботи ми зібрали дані, які дозволяють прогнозувати рівень продажів. Список розроблених нами ВТМ можна подивитися в нашому каталозі продуктів.

Як ви навчаєте провізорів в умовах карантину?

Ми проводимо навчання онлайн: інтерактивні тренінги, навчання на нашій платформі за допомогою відео, персоналізоване тестування.

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Чому ми?