Омега 3 под СТМ

Омега-3

  • Додаткове джерело незамінних поліненасичених жирних кислот (ПНЖК) родини омега-3 (ейкозапентаєнової, докозагексаєнової) для створення оптимальних дієтологічних умов функціонування організму людини та підтримання нормальної функції серця, мозку і зору.

Риб’ячий жир з тіла атлантичного лосося – 1050 мг, що містить омега-3 поліненасичені жирні кислоти не менше 30% , в тому числі ейкозапентаєнова кислота – 18%і докозагексаєнова кислота – 12%.

Дорослим призначають по 1 капсулі 2 рази на день під час прийому їжі протягом місяця.

Не застосовувати дітям до 18 років, в період вагітності та годування груддю, при підвищеній чутливості до компонентів.

Не перевищувати рекомендованої добової дози. Не використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.

30 м’яких желатинових капсул у банці.

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Чому ми?