Леденец с витаминами на палочке под СТМ

Льодяник на палочці з вітамінами

  • Смачний льодяник на паличці з мультивітамінами.
  • Містить мультивітамінну суміш виробництва швейцарії.
  • Смаки: яблуко, вишня, полуниця.
Вітамін Е1,5 мг
Вітамін В1 (тіамін мононітрат)0,25 мг
Вітамін В2 (рибофлавін)0,3 мг
Вітамін В6 (піридоксин гідрохлорид)0,3 мг
Фолієва кислота60 мкг
Нікотинамід2,5 мг
D-пантотенат кальцію1,5 мг
Вітамін С (аскорбінова кислота)9 мг
Вітамін В120,2 мкг
d-Біотин22 мкг

В якості додаткового джерела вітамінів дітям від 3-х років вживати 2-3 льодяники на добу.

Дитячий вік до 3 років, цукровий діабет, індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту, вагітність і період лактації. Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування. Не перевищувати рекомендованої добової дози.

Льодяник на паличці в індивідуальній упаковці. 50 шт в прозорому циліндрі.

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Чому ми?