Комплекс с витаминами Д, С и цинком

Комплекс із цинком і вітамінами Д і С

  • Комплекс із вітамінами D3 і С та цинком.
  • Сприяє нормальній роботі імунної системи в період застудних захворювань.
Вітамін С (аскорбінова кислота) 250 мг 
Цинк (як оксид цинку) 12,5 мг 
Вітамін D3 25 мкг (1000 МО) 

Якщо інше не призначене лікарем – дорослим по 1 капсулі 1-2 рази на день під час або після приймання їжі. Максимальний ефект спостерігається при прийомі з їжею, що містить жири. Тривалість прийому – 15 днів.

Індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту, вагітність і період лактації. 

Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування. Не перевищувати рекомендованої добової дози. 

Саркоїдоз, туберкульоз, ниркова недостатність, нефролітіаз, гіперкальціємія, гіпервітаміноз D. 

Капсули №30

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Чому ми?