Кардиокомплекс под СТМ
Патент на состав средства

Комплекс для підтримки серцево-судинної системи

  • Унікальна композиція лікарських трав, що має позитивний вплив на всі три компоненти серцево-судинної системи – серце, судини, кров.
  • Ексклюзивний склад. Склад охороняється патентом (Патент №144429)
  • Сприяє підтримці функціонального стану серцево-судинної системи.
Глід звичайний
Собача кропива
М’ята перцева
Діоскорея ніпонська
Заліза сульфат
Екстракт часнику
Вітамін В12

 

 

 

 

Дорослим приймати по 1 капсулі 2 рази на добу після прийому їжі.

Індивідуальна підвищена чутливість до компонентів продукту.

Прийом під час вагітності та лактації після консультації лікаря.

Не слід використовувати в якості заміни повноцінного раціону харчування.

Не перевищувати рекомендовану добову дозу.

Капсули №30 у блістерах

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Чому ми?