Чорниця для очей під ВТМ

Комплекс для очей з чорницею

  • Комплекс для очей, що містить плоди чорниці, цинк, рутин та комплекс вітамінів.
  • Сприяє створенню оптимальних дієтологічних умов щодо посилення гостроти зору (особливо нічного) та зниження втомлюваності очей в результаті тривалої роботи в умовах штучного освітлення.
Плоди чорниці50 мг
Аскорбінова кислота10 мг
Рутин6 мг
Цинку оксид3 мг
Вітамін В60,2 мг
Вітамін В20,2 мг
Вітамін В10,1 мг

Дорослим та дітям старше 12 років по 2 таблетки 2 рази на день під час приймання їжі.

Тривалість вживання – 30 днів.

Після перерви 10 днів курс, за необхідністю, можна повторити.

Дитячий вік до 12 років.

Вагітність та період лактації.

Таблетки №50 у баночці.

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Чому ми?