Экстракт эхинацеи под СТМ

Екстракт ехінацеї

  • Рекомендується вживати з метою загального зміцнення організму та підвищення імунітету.
  • Біологічно активні речовини, що входять до складу екстракту ехінацеї пурпурової сприяють підвищенню опірності організму до вірусних та бактеріальних захворювань, прискоренню відновлення організму після перенесених хвороб, підвищенню загального тонусу організму та фізичної витривалості.
  • Доцільне застосування під час епідемій гострих респіраторних захворювань.
  • Містить екстракт виробництва Франції.

Екстракт Ехінацеї пурпурової 100 мг

Вживати дорослим та дітям від 12 років незалежно від прийому їжі з метою підвищення опірності організму, у т.ч. під час епідемій гострих респіраторних захворювань, та для відновлення працездатності після перенесених хвороб – по 1 капсулі 2 рази на добу протягом 10 діб.

З метою прискорення одужання при гострих респіраторних вірусних захворюваннях, у т.ч. грипі, запальних захворюваннях верхніх дихальних шляхів, інфекції вірусу простого герпесу – по 2 капсули 3 рази на добу протягом 1-2 тижнів.

Запивати достатньої кількістю питної води.

Індивідуальна чутливість до окремих компонентів продукту, вагітність та період лактації.

Не перевищувати рекомендованої добової дози.

Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.

Капсули №20 у блістерах.

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Чому ми?