8

років досвіду на ринку Private label

200

реалізованих проектів

6344

аптек продають розроблені нами продукти

13

виробничих майданчиків

Про компанію

Більше 8 років ми розробляємо, виготовляємо і просуваємо власні торгові марки для фармацевтичної галузі.

Працюємо на ринку з 2013 року, коли напрямок контрактного виробництва тільки почав розвиватись і перші ВТМ з’явились на полицях аптек. За цей час ми зіткнулися з багатьма «підводними каменями» і навчилися ефективно їх оминати.

Зараз ми забезпечуємо повний спектр послуг для аптечної мережі — розробляємо рецептуру, маркування та упаковку, підбираємо сировину, виготовляємо і доставляємо готову продукцію.

Також розробляємо комплекс інструментів по просуванню ВТМ. Наш клієнт отримує власну торгову марку «під ключ» без організації відділу ВТМ і значних інвестицій.

Наші послуги

Аналіз и розробка

Аналіз ринку, розробка оптимальної для Вашої аптечної мережі Власної Торгової Марки

Виробництво

Виготовлення ВТМ на сертифікованих виробничих майданчиках і доставка на Ваш склад

Просування ВТМ

Маркетингова стратегія просування ВТМ для Вашої аптечної мережі, навчання персоналу

Наші клієнти

Клиент аптека будьте здоровы клиент аптека санитас Клиент аптека эконом-и-я Клиент аптека гормональных препаратов Клиент аптека юа-фарм Клиент аптека благодать Клиент аптека живая вода Клиент аптека здрава Клиент аптека оптовых цен Клиент аптека низких цен №1 Клиент аптека 9-1-1 Клиент семейная аптека Клиент аптека найкращих цін

Наші продукти

Статті

Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?

Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.

У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

Що необхідно в такій ситуації?

Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Чому ми?