Комплекс L-аргініну, бетаїну та L-карнітину

  • Комплекс L-аргініну, бетаїну та L-карнітину та інших компонентів.
  • Може бути рекомендовано як додаткове джерело амінокислот, вітамінів та біологічно-активних речовин рослинного походження.онтрактне виробництво для Вашої аптечної мережі – від дизайну упаковки до доставки на склад.
1 стік-пакет 10 мл містить:
L-аргінін 1000 мг
Бетаїну гідрохлорид 656 мг
Бетаїн 500 мг
L-карнітин 300 мг
Вітамін С (аскорбінова кислота) 80 мг
Рідкі пропіленгліколеві екстракти:
розторопші 100 мг
гвоздики 50 мг
мускатного горіху 25 мг
Вітамін В6 (піридоксину гідрохлорид) 1,8 мг

Перед споживанням вміст 1 стік-пакета за потреби розвести в 1/2 склянки (100 мл) води кімнатної температури.

Дітям від 6 до 12 років: вміст 1 стік-пакету розвести в 1/2 склянки (100 мл) води кімнатної температури і випити після їди. Рекомендована кількість споживання на добу 1 стік-пакет.

Дітям від 12 роківта дорослим: вміст 1 стік-пакету розвести в 1/2 склянки (100 мл) води кімнатної температури і випити після їди. Рекомендована кількість споживання на добу 1-2 стік-пакет.

Рекомендований термін споживання 3-4 тижні. В подальшому термін споживання узгоджується з лікарем.

Не вживати при індивідуальній непереносимості інгредієнтів.

Жінкам у період вагітності та лактації вживати тільки за рекомендацією лікаря.

Не вживати дітям до 6 років.

 

20 стік-пакетів по 10 мл

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?

    Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?